Дневники · Случайный дневник

Здравствуйте Гость ( Вход | Регистрация )

ORANJE

09:39 - in maart gaan wij naar
in maart gaan wij naar Nederland vliegen om er 2 wedstrijden te kijken.
eerste wedstrijd tegen Turkije en dat is natuurlijk kwalifikatie wedstrijd en over paar dagen vriendschappelijke wedstrijd tegen SPANJE! de kaarten voor vliegtuig zijn al gekocht.

09:50 - 4 september! vriendschappelijke wedstrid
4 september! vriendschappelijke wedstrijd ITALIE - NEDERLAND op SBS6!
zonder van der vaart en robben! geen huntelaar in het opstelling! nieuwe system van onze nieuwe hoofdtrainer! kan dat ons verrassen!? dat zullen wij straks weten gekomen worden!
uitzending begint vanaf 22 uur in moskou tijd.

09:05 - eindelijk heb ik hoofde nederlandse
eindelijk heb ik hoofde nederlandse tv-zenders gekregen. even geduld en straks gaat op RTL7 Europa League!
dat kan ik makkelijk kijken! en mijn liefde NL elftal dat door NED1 wordt verzonden!
en nog SBS6 NET5 RTL4 RTL5 NED2 NED3 en tv voor kinderen! mooi!

14:37 - zo wie zal als tegenstander
zo wie zal als tegenstander voor duitsland worden?!
ik hoop dat wij vanavond wat beter dan Argentine zullen spelen!
vrienden! deze tijd is afgebroken!

15:43 - het wk is al lang
het wk is al lang geleden aan het spelen!
4 wedstrijden zijn gewonnen dat maakt mij blij!

08:59 - vandaag speelt ons elftal eerste
vandaag speelt ons elftal eerste oefening voor het wk!
en niet te lang is het te afwachten dat ik weer naar Nederland ga vliegen.
maar straks "hoe overleef ik!!!" op nederland 3!
http://www.youtube.com/watch?v=doEOr70w9ac

15:06 - vandaag heb ik visum gekregen!
vandaag heb ik visum gekregen! zelfs multi visum! ik kan wel duizenden keer naar Nederland vliegen smile.gif of nog meer dan duizenden! vrijland is geopend voor mij smile.gif

02:27 - sommigen kunnen zich afvragen wie
sommigen kunnen zich afvragen wie is dat die Leo van ZiL. de anderen kunnen zich wel herinneren of wie ik ben. dat is voor degene die begonnen te twijfelen of wie ik ben.

10:26 - tjonge jonge! 2-0 nederlaag tegen
tjonge jonge! 2-0 nederlaag tegen frankrijk. zo slecht heeft ons elftal nog nooit gespeeld. de spelers waren slaaperig en hulploos. ik zag geen enkel idee bij het spelen.
maar gisteren was er nog een mooie gebeurtenis, lang verwachtelijke post van mijn goede vriend Danny die in Hengelo woont. Hengelo is namelijk niet te grote stad die naast de grenzen van duitsland ligt. ik ken hem genoeg lang en ons vriendschap heeft toevallige afkomsting. wij spelen samen in f.b.c. en op een dag toen ik in de chat zat heb ik met hem kennis gemaakt. sinds dat begonnen wij samen in facebook te praten. elke dag zitten wij te kletsen en soms kan hij mij wat foppen maar dat maakt mij boos niet, en in tegendeel lach ik samen met hem. en gisteren heb ik van hem mooie t-shirt van zijn club gekregen en nog het boek over het nederlands elftal en nog mooi sjaaltje en tabak van nelle! mmmmmmmmmm alles is perfect! ik ben daar heel blij mee dat wij zo sterke vrienden werden.
HARTELIJK BEDANKT DANNY!

08:51 - wij zitten hard na te
wij zitten hard na te denken wat wij moeten doen!?
straks moeten de oefeinig wedstrijden in Nederland tijdens mei gespeeld worden.
gaan wij naar Nederland of niet. ik zou heel graag met mijn eigen ogen bekijken of wat ons in brazilie zou kunnen verwachten staan. moet er een verrassing voor ons voorbereid worden?!

Синдикация блога (RSS)

E-mail Нет доступа
Приват Отправить
WWW Нет данных
ICQ Нет данных
Профиль Перейти
IK BEN FAN VAN HET ORANJE ELFTAL!
поисковая система
федерация футбола Нидерланды
телевидение Нидерланды
радио 538
РАДИО КАРАМБА